Pure Storage benoemt Daan Ruizendaal tot Regional VP EMEA North om groei en klanttevredenheid te stimuleren

Pure Storage benoemt Daan Ruizendaal tot Regional VP EMEA North

Amsterdam – May 28, 2024 — Pure Storage (NYSE: PSTG) heeft Daan Ruizendaal benoemd tot Regional VP EMEA North. In zijn nieuwe rol is Ruizendaal verantwoordelijk voor de business operations en strategie van Pure Storage voor Nederland, Nordics, Zwitserland, België en Luxemburg.

Ruizendaal werkt al vijf jaar bij Pure Storage, in verschillende channel en business leadership rollen, meest recent als Country Manager Nederland. Met meer dan 25 jaar ervaring in de IT-industrie heeft Daan een succesvolle staat van dienst in verschillende enterprise sales- en managementfuncties.

Belang voor de sector

Klanten in EMEA North worden geconfronteerd met verschillende uitdagingen, zoals het omgaan met exponentiële datagroei en de behoefte aan modernisering. Klanten hebben daarnaast vaak begeleiding nodig om de kansen die AI en flexibele consumptiemodellen bieden, te omarmen. Bovendien leggen de landen uit EMEA North sterk de nadruk op duurzaamheid. Met zijn uitgebreide ervaring is Ruizendaal goed uitgerust om deze en andere uitdagingen aan te gaan en is hij vastbesloten om klanten te helpen bij hun overstap naar het all-flash datacenter.

In EMEA North vertrouwen veel bedrijven uit verschillende sectoren, zoals business management, zorg, telecom, meubelmakers en de publieke sector op de oplossingen van Pure Storage voor hun meest kritische datastorage-behoeften. Voorbeelden zijn een Nederlands ziekenhuis dat AI gebruikt om patiëntdiagnose te ondersteunen; het Zwitserse bedrijf Health2030, dat het menselijk genoom in kaart brengt; een Zweeds bedrijf dat zijn klanten ondersteunt met ‘AI-as-a-Service’; een ‘smart’ gebouw in Zwitserland; en telecombedrijven die hun klantenservice verbeteren.

“Ik werk graag nauw samen met onze klanten en partners om duurzame, schaalbare storage-oplossingen te vinden, die hen helpen om hun data te beveiligen en ze rust biedt. Ik kijk er naar uit om dit soort relaties ook te ontwikkelen in markten als Zwitserland, Nordics, België en Luxemburg en voort te zetten in Nederland”

Daan Ruizendaal
Regional VP EMEA North bij Pure Storage.

“Daan heeft uitgebreide ervaring in de IT-industrie en weet welke oplossingen het beste werken voor onze klanten en partners. Hij heeft een scherp oog voor hoe we klanten kunnen helpen moderniseren en hoe we in hun complexe databehoeften kunnen voorzien. Ik ben verheugd dat hij zijn expertise nu kan inzetten voor de regio EMEA North voor Pure Storage”, zegt Joao Silva, Vice President of EMEA and LatAm bij Pure Storage.

Over Pure Storage

Pure Storage (NYSE: PSTG) levert het beste platform voor het opslaan, beheren en beschermen van data. Met een cloud-ervaring binnen een uniforme storage-omgeving biedt Pure Storage elke organisatie de flexibiliteit om snel en op grote schaal te voldoen aan veranderende databehoeften, terwijl de totale eigendomskosten worden verlaagd. Pure Storage gelooft dat het een belangrijke bijdrage kan leveren aan het terugdringen van de wereldwijde CO2-uitstoot van datacenters door een storageplatform te bieden waarmee klanten hun CO2- en energie-impact aanzienlijk kunnen verlagen. Pure Storage is er trots op een klantgerichte organisatie te zijn, zoals blijkt uit de hoogste Net Promoter Score in de sector. Voor meer informatie www.purestorage.com/nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, Evergreen//One, Evergreen//Flex, Evergreen//Forever en de merken op de Pure Storage Trademark List zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.

Indien u niet langer persberichten en andere persinformatie van Pure Storage wenst te ontvangen, stuur dan een e-mail aan purestorage@starknarrative.com

Connect with Pure

Voor meer informatie:

Stark Narrative, Pure Storage Persdesk, e-mail purestorage@starknarrative.com, tel. 020 794 4735.

NEEM CONTACT MET ONS OP
Vragen, opmerkingen?

Hebt u een vraag of opmerking over Pure-producten of certificeringen?  Wij zijn er om te helpen.

Een demo inplannen

Plan een livedemo in en zie zelf hoe Pure kan helpen om jouw data in krachtige resultaten om te zetten.

Bel ons: 31 (0) 20-201-49-65

Media: pr@purestorage.com

Pure Storage

Herikerbergweg 292

1101 CT . Amsterdam Zuidoost

The Netherlands

Uw browser wordt niet langer ondersteund!

Oudere browsers vormen vaak een veiligheidsrisico. Om de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van onze site, dient u te updaten naar een van deze nieuwste browsers.