Pure Storage verhoogt standaarden voor weerbaarheid en eenvoud voor bestandsopslag met Real-time Enterprise File

Innovaties in Pure Storage-platform bieden financiële flexibiliteit via Universal Credits en een nieuwe VM Assessment om VMware-resources te optimaliseren.
Pure Storage Reinvents File Services

Amsterdam, 10 oktober 2024 — Pure Storage® (NYSE:PSTG) onthult nieuwe innovaties aan het Pure Storage-platform, waaronder Real-time Enterprise File: dynamische bestandsdiensten die in realtime veranderen, aanpassen en herconfigureren om te voldoen aan de snel veranderende eisen van moderne applicaties. Ook introduceert Pure Storage een virtual machine assessment en Universal Credits.

Real-time Enterprise File is speciaal gebouwd om de beperkingen van traditionele bestandsopslag het hoofd te bieden. Deze dienst stelt klanten in staat om snel en in realtime te reageren op de eisen van applicaties. Organisaties die Real-time Enterprise File gebruiken, leveren betere resultaten tegen een lagere total cost of ownership, terwijl ze voldoen aan de dynamische eisen van de enterprise.

De nieuwste innovaties van Pure bieden:

• Realtime wendbaarheid: Legacy-bestandsopslag is niet flexibel, wat organisaties dwingt om te werken met vooraf geconfigureerde silo’s, die niet op hun maximale capaciteit gebruikt kunnen worden en zich niet aanpassen aan dynamische eisen van applicaties. Pure laat klanten zich in realtime aanpassen aan dynamische zakelijke veranderingen, via:

• Wendbaarheid in alle opslagmiddelen: Real-time Enterprise File biedt wendbaarheid via wereldwijde opslagpools, waarmee organisaties al hun opslagbronnen kunnen maximaliseren, zonder de complexiteit van het plannen voor iedere array of het maken van opslagreserveringen of -toewijzingen voor iedere array. Bovendien worden via Pure Fusion bedrijfsbrede operaties geautomatiseerd, inclusief het plaatsen van workloads en het opnieuw balanceren van elke combinatie van arrays in het gehele Pure Storage-opslagdomein van de organisatie..
    • Zero-Move Tiering: Legacy-bestanden hebben als nadeel dat wanneer een applicatie toegang nodig heeft tot data met een ander prestatieprofiel, IT een tijdrovende actie moet ondernemen om data fysiek te verplaatsen naar de array die aan de prestatie-eisen voldoet. Real-time Enterprise File biedt ‘zero move tiering’, wat IT in staat stelt om het vereiste prestatieniveau te leveren, zonder dat data fysiek tussen lagen moeten worden verplaatst.
    • Echt non-disruptive: Bij legacy-systemen moet data verplaatst worden, is significante planning vooraf nodig en ontstaat er downtime voor eindgebruikers bij upgrades en herconfiguraties in een systeem. Alleen Pure biedt updates die echt non-disruptive zijn in zijn gehele platform. Dit zorgt voor in-place upgrades voor zowel hardware als software, zonder dat er datamigratie nodig is of dataverlies ontstaat – ongeacht wat de upgrade is.
    • Uitgebreide ondersteuning voor kostengevoelige workloads: Pure Storage introduceert het nieuwe FlashBlade//S100, een AI-ready platform met GPUDirect-ondersteuning, dat progressieve prijzen oplevert voor alle prijsniveaus en markten. Het bestaat uit een schaalbare architectuur, die ontworpen is voor zakelijke use cases op instapniveau. Het gaat onder meer om AI, compliance, het delen van content, beeld opslag, IoT, Edge en ROBO-toepassingen.
  • Eenvoud, van de grond af opgebouwd: Nieuwe mogelijkheden toevoegen aan legacy-opslagarchitecturen zorgt voor significante complexiteit en tijdrovend management. Individuele workloads moeten bijvoorbeeld geconfigureerd worden voor Quality of Service. Het Pure Storage-platform definieert eenvoudig management opnieuw met:

• Cloudlike operaties: Dankzij de cloudlike werking van het Pure Storage-platform biedt Real-time Enterprise File een enorm gebruiksgemak voor IT. Data wordt simpelweg geplaatst en toegewezen aan een SLA die opslag in staat stelt om uit te breiden en zich automatisch aan te passen aan de groei van gegevens. Daarnaast zorgt het ervoor dat diensten als QoS en multiprotocol configuratie automatisch worden verzorgd.
    • Natural Language AI voor bestand systemen: Pure Storage vereenvoudigd management verder met AI Copilot for File. Dit is een uniek taalmodel dat voortbouwt op onze voorsprong in innovatie, door IT-generalisten, DevOps-teams en ervaren opslagprofessionals in staat te stellen om problemen met bestand systemen aan te pakken en IT-knelpunten weg te nemen.
  • De kracht van Storage-as-a-Service voor bestanden: Alleen Pure biedt echte Storage-as-a-Service voor bestanden via Evergreen/One, gesteund door het hoogste aantal gelijktijdige SLA’s in de branche.

Andere toekomstbestendige innovaties in het Pure Storage-platform omvatten:

Optimaliseer virtualisatie werkzaamheden met nieuwe Virtual Machines (VM) Assessment

Omdat virtualisatie-omgevingen met steeds meer onzekerheid en verstoringen te maken krijgen, biedt het Pure Storage-platform een unieke VM Assessment, om te ondersteunen bij het maken van IT-beslissingen over het moderniseren van de virtualisatie-activiteiten voor kritieke workloads. VM Assessment biedt prestatiemonitoring, verbeterde scenarioplanning en aanbevelingen voor de juiste omvang via Pure1. Beheerders kunnen nu kansen identificeren om hun VM-resources te optimaliseren, terwijl ze diepgaand inzicht krijgen in hun gebruik en mogelijke abonnementseffecten. VM Assessment is kostenloos beschikbaar voor alle klanten.

Universal Credits bieden financiële flexibiliteit

Pure Storage introduceert de eerste Universal Credits in de industrie, die ongekende flexibiliteit bieden. Met Universal Credits kunnen bedrijven een pool van credits aanschaffen en deze in verschillende diensten gebruiken, zonder dat ze vastzitten aan specifieke abonnementen, terwijl voorspelbare facturering wordt geboden. Klanten kunnen nu profiteren van volumekortingen door Universal Credits te kopen en ze toe te passen op de verschillende Evergreen//One-, Pure Cloud Block Store- en Portworx-diensten.

“Pure legt de lat voor een modern dataopslagplatform opnieuw aanzienlijk hoger. Verouderde en rigide legacy-bestandsopslag heeft klanten jarenlang een slechte dienst bewezen door ze te belemmeren en ze tot frequente technologische vernieuwingscycli te dwingen. Via het Pure Storage-platform stelt Real-time Enterprise File samen met de nieuwe VM Assessment en Universal Credits onze klanten in staat om met vertrouwen door de snel veranderende, complexe zakelijke omgeving van nu te navigeren.”

Ajay Singh
Chief Product Officer, Pure Storage

Meer informatie:

• Universal Credits is nu beschikbaar
  • FlashBlade//S100, FlashBlade Zero Move Tiering en VM Assessment worden beschikbaar in FY25 Q4

Over Pure Storage

Pure Storage (NYSE: PSTG) levert het meest geavanceerde data storage platform voor het opslaan, beheren en beschermen van data op iedere schaalgrootte. Met Pure Storage beschikken organisaties over ultieme eenvoud en flexibiliteit en besparen ze tijd, geld en energie. Van AI tot archive levert Pure Storage een cloud-ervaring met één uniform Storage-as-a-Service platform voor on premises, cloud en gehoste omgevingen. Het platform is gebouwd op de Evergreen-architectuur die met het bedrijf mee ontwikkelt en bedrijven hebben de garantie dat het altijd wordt vernieuwd en beter wordt gemaakt, zonder geplande downtime. Klanten kunnen actief hun capaciteit en verwerkingskracht vergroten terwijl ze hun CO2- en energie-impact aanzienlijk kunnen verlagen. Klanten waarderen Pure Storage, zoals blijkt uit de hoogste Net Promoter Score in de sector. Voor meer informatie: www.purestorage.com/nl/.

Pure Storage, het ‘P’ logo en de merken op de Pure Storage Trademark List zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.

Connect with Pure

Voor meer informatie:

Stark Narrative, Pure Storage Persdesk, e-mail purestorage@starknarrative.com, tel. 020 794 4735.

Indien u niet langer persberichten en andere persinformatie van Pure Storage wenst te ontvangen, stuur dan een e-mail aan purestorage@starknarrative.com

Uw browser wordt niet langer ondersteund!

Oudere browsers vormen vaak een veiligheidsrisico. Om de best mogelijke ervaring te bieden bij het gebruik van onze site, dient u te updaten naar een van deze nieuwste browsers.